tisdag

Om ni är på jätte bra humör, allt känns kanon så är nog inte dagens inlägg något ni ska läsa. Kommer vara neggopeggo! Är trött, seg och verkligen orkeslös.

Katterns skulle ut vid 4 inatt och efter det sov jag knappt lägot alls. Kul eftersom jag började jobba 7 sen. Kasnke var det just därför som jag inet kunde sova. Låg väl och tittade på klockan, Sen var det en ivrig bonde också som körde förbi varje halv timma (vet fort inte om det var min far som var ute och sprutade eller någon annan) Well, Well, thats not all.

Barnen skötte sig väl hyfsat idag iaf :) Tur det, bara ett litet utbrott på dem. Men ettornas klassförestånader kom och ville prata om tisdags rasterna med mig. Jag har haft dem förut då jag hade FA´n men då en annan tog över de lektionera skulle hon även ha rastvakten. Men nu ville hon, genom klassföreståndaren, att jag skulle ta vakten istället så hon han plocka undan m.m efter sina lektioner. Men tänkte jag då, då alla adnra har de lektionerna hinner de vakta och behöver inte köra över det på en vikarie. Nej tack. Bara för att jag är vikarie då eller ser hon mig som sin hjälpreda? och varför kan hon inte komme och säga det till mig direkt? Mm, irriterad kan jag bli. Svaret jag gav var att jag för min sista dag imorgon. Så jag struntar faktisk i vilket sen.

Jag tror som sagt att jag gör min sista dag imorgon, det är ingen som har hört något från ordinarie fritidsledare så egentligen vet jag inte. Idag känner jag mig inte motiverad att jobba med :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0