måndag

Nu sitter jag en stund framför internett igen så nu ska ni få en liten uppdatering på renoveringen.
Vi tapetserade klart i sovrummet i fredags och det blev super bra. Dock är inte garderobsdörrarna färdiga men det kommer väl. Har även tapetserat i kontoret, även där med ett men.. Tapeten räkte inte. Så imorse då jag vaknade fick jag ringa och beställa en ny rulle, men den kommer inte förrän imorn så kan ni tänka att tapetseringen har stått helt still.


I lördags drog vi iväg med stor kärra till Örebro och kom hem med två nya bäddmadrasser och nu har vi en dubbelsäng! Sover som gudar just nu! :)


Iidag har vi även grejat lite ute. Pappa plöjde upp hela gamla landet ute på baksidan. Jag och A stod bara och stirrade på varann och undrade vad fan vi hade gett oss in på. Just nu vet jag inte hur vi ska få orning på det men det ska väl gå tillslut.


Detta får vara för denna gången. I helgen kasnske vårat eget internett och antagligen lite kontoneligare uppdateringar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0