måndag

Ett tag sen igen. :)
Börjar i fredags då vi samlades en tjejhög hemma hos Em, var väldigt roligt att träffas en hög tjejer så. Lite god mat (eller mycket god mat) trevligt snack, härlig efträtt och Party Alias. Mkt roligt, länge sen man skrattade så sist :) Meningen var att Anna skulle färga håret på oss men jag tror inte mitt var så intressant så jag föll nog bort på  vägen. Får åka till Mikaela istället nästa måndag.

I lördags var det också en rolig dag. Vi åkte till Jkp och körde Go Cart, velkn match det blev. Då Olle tog min fjärde position i starten på A-finalen var jag vansinnig. Som tur var körde jag om honom och slutade som fyra. Var då bästa tjej och körde såpass att jag kom med på en topp 5-list över tjejer som hört över året. Tog självklart kort på det som jag ska ladda in en dag.

Igår grävde vi upp landen och planterade i en del, bilder kommer på det med.

Idag fick jag sovmorron, tog mig upp vid 9. Slipade och målade fönstret innan pappa kom men en gubbe som tryckte avloppen. Så nu hoppas jag att det inte skummar upp skumm i badrummet då man tvättar i källaren :p

Jobbade till halv 6 och efter det har det då inte hänt mycket. Ska nog fixa en kopp te till andra hälften som inte mår ritgigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0