torsdag

Dålig på att uppdatera, sorry :p måndag och tisdag var jag hemma och ledig. Var skönt. red båda dagarna, måndag i snöyra men lite bättre väder på tisdagen. Igår var det fyra lektioner på raken, en tuff början. men idag är det bara två och likadant imorgon. Sen är nog mitt vikariat slut.. Catrin skulle komma tillbaka på måndag då jag träffade henne förra veckan men jag får väl göra en upptareing där så jag vet säkert. vet inte vad jag vill. Skulle vara skönt att inte ha mer lektioner men å andra sidan så vet jag ju inte vad jag ska göra istället. Får se hur det blir.


Denna veckan skulle vi ju egentligen följt med till Idre men pga A´s jobb (där det är mycket att göra), lite på grund av mitt vikariat och mina pengar så blev vi hemma. Men de andra åkte, även Hanna som hade 3veckor kvar på sin graviditet. En bil gick upp i lördags och Hanna och de kom i söndags. Kl 1 på natten till måndag (då de hade varit uppe ca 8h) gick vattnet... De hade tagit taxi till Mora och vid 6 på morgonen föddes Benjamin. Tre veckor tidigt så vad jag vet är de fort kvar på sjukhuset. Grattis Hanna och Robert, och Embla som fick en liten lillebror! Ska bli så roligt att träffa honom. men det är lite skönt att vara hemma och slippa hysterin däruppe.

Men kolla här. Jag har börjat sticka en liten koffta till lillen. (säg inget till Hanna och Robert bara) har inte kommit så långt än, men det är bara dag 2, och den är 7cm lång.. kanske blir det en följetång ;) Min första "tröja", har ju bara stickat halsdukar förut ;)


Ikväll blir det teknikträning i götene. Idag är det Göran så vi får se hur det går. Imorgon spelar Whalströms i Fkp, najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0