onsdag

Imorse skulle A iväg till Örebro men hans buss startade inte så han var kvar hemma en halvtimma extra innan hans skjuts kom. Under den tiden ringde de från Tuna och ville att jag skulle jobba. Det var bara att ställa sig i duschen, äta lite snabbt och sedan sticka iväg. Snäll som min sambo är hade han gått ut och startat bilen åt min (här var det -8 imorse). Sedan servade han mig med frukost, plockade undan m.m. Han är underbar!

Iväg bar det till leksberg. Idag var det förskoleklassen som skulle tas om hand. Spännande. Det gick rikigt bra, är kul att vara där. Barn i den åldern tillåter fortfarande att han tar i dem, jag menar, en kille i trean lägger man inte armen om när man pratar med honom men den kan man göra med dessa sexåringar. Många måste man göra det på så de står still och lyssnar. Haha. Som tack att jag visa mig där fick jag jobb HELA nästa vecka på fridits.Inte dumt alls.


Åkte sedan ham och fick nys om att pappa eldade så jag slänge in allt skräp vi hade i garaget (gammla katonger och så) och slängde på dem också. Var så skönt att bli av med dem! Passade också på att ta med mig fyra kassar pantflaskor då jag åkte. Blev över 100:- pant. Köpte två trisslotter för lite av pengarna ;) tycker vi behöver vinna en del så vi har råd med soffa, säng m.m på Solbacken ;)

när jag var och handlade köpte jag lite frukt så vårat fruktfat ser riktigt härlit ut med. Jag har även passat på att äta mellis. (inte bara godsaker) utan en knäckemacka med ost, inte illa. och så lite banankaka från mamma med en kopp kaffe. Känns bra. Ikväll ska vi göra våfflor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0