Highlights - Göteneparken

Denna danskväll var ju inte rikigt lik alla andra kvällar. Det var dags för Vårfesten i Götene med bara förköpta biljetter. Nästan 300 pers hade tagit sig dit. Kvällen började vi 7 med mat och trevligt sällskap. Vi hade lurat med oss Josefin o Henrik vilken var riktigt riktigt roligt! De har det inte så lätt just nu så jag tror de tyckte det var skönt att komma ut.. Henriks hus brann nämligen ner i veckan, så de är lite tagna, men igår kväll fick de tänka på lite annat. Kul att klä upp sig och gå på fest =) HIghlights var det första gången jag var på och visst de var bra =) Fast.. De spelade väldigt jämttempo rakt över. Hängde man inte med så visste man inte om det var Fox eller bugg. Gjorde ju inte så mycket för man kunde ju välja lite beroende på vem man dansade med. Hehe.

Dansfolk: Det var mycket trevligt folk och många man kännde från kurserna m.m. Sen fanns det också en kategori som bara satt och drack öl men man får väl se lite genom fingrarna (det var ju bra att dom inte var på golvet:p)
Golvet:
Golvet i Götene är bra!
Spelandet: Ja, en ok insats. Inget band man kommer jaga i sommar men kommer de i närheten så komemr jag åka!

Nu är kurserna i Götene slut så vad vi ska göra på söndagar härdaefter vet jag inte.. Ikväll blir det dressyrmöte iaf (som jag verkligen inte är tänd på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0