fredag

Igår och Idag fick jag också vik på förskolan på Leksberg.. Monica som jag vikar för ringe imorse igen och kallade in mig, vad hon glömde säga då var att de alltid gick till skogen på fredagar.. Ni vet hur det har snöat och blåst idag och till skolan kom jag utan mycket mer lkläder än det vanliga. Som tur är slängde jag med mössa och vantar i morse och de kom ju väl till pass. var ute i ca 1½h och jag fryser än! man kan ju inte klaga då det är 18 barn runt om men nu kan jag det!! JAG FRYSER! har börjat elda överallt här hemma nu, det behövs!


Anton tyckte vi skulle gå på bio ikväll så vi ska iväg till skvöde en sväng. I Mariestad gick inte den filmen vi ville se. Så vi åker in och kikar en sväng, äter lite kina mat och sen går på bio. Tror jag ska bjuda på bion och anton på mat ;) hihi, har massa bioscheckar!

Föresten, jag hade ju köpt evå trisslotter, jag fick en på köpet, tror de satt ihop så jag märkte det inte förrän jag kom men men iaf, på tre lotter (som det då blev) vann vi ingenting. Tycker ju det borde vara nått på tre stycken men ikke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0