Blev det vår idag!?

Åå, det är så skönt ute, solen skiner och det är fantastiskt. Jag har precis hänt ut en maskin med tvätt, ja ute! Hoppas den torkar hyfsat.  Ska ut med Marilla senare i eftermiddag, känner mig riktigt sugen på det. Inte bara för att vägen nu är fri från snö och is och man kan galoppera (har saknat det) utan även för att jag kan plocka fram mina ridskor igen och slippa kängorna. Så skönt!

Försten måste jag säga att facebook är en fantastisk sida. (känner mig så positiv idag) Har hittat många gamla lärare och jag känenr att det är rätt kul att lägga till dem i vännerlistan. haha. Sedan stötte jag på A´s kusin med. Fast det är väl så, men tillbringar för mycet tid framför datorn. TÄnk om man pratade med folk stället för att sitta här och läsa om dem. För ni fattar, men kan ju få reda på det mesta om en person utan att ena prata med dem. Bara denna bloggen är ju sån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0