Scotts - Olstorp

Japp i lördags var det då dags för den årliga midsommardagens dansen på Olstorp. Iår hade arrangörerna skippat Casanovas som alltid brukar spela och istället dragit dit Scotts. Och inte bara Scotts utan 2500per till. Tror det var rekord, iaf de gånger jag har varit där. är ju verkligen massa folk!! Träffade en hel hög från Sötåsen och jag blev så glad när jag såg dem. Frächa snygga killar som jag vet jur mycket som hellst om och saknar många gånger. Fast man behöver ju bara ha en liten dos av dem så klarar man sig ett tag till. Kul var det iaf! Och hyfsat bra spelade de. Ok, jag ger mig, de skulle väl inte vinna dansbandskampen för ett Dansband-Dansband är de faktiskt inte. Liknade mer en konster det sista i lördags. Fast en bra sådan.

Dansfolk: Mycket mer dansfolk än vad jag hade förväntat mig. Så första delen av kvällen gick det riktigt bra att dansa tro det eller ej.
Golvet: Hm, nja, det är ju en utomhus bana så då är det väl lite sisådär med golvet, tyckte för min smak att det var sträft och jag ahde stora blåsor på fötterna tack vara det!
Spelandet: De får ett lite - från mig, de höll sig inte till traditionella fox-bugg utan det var många bugg på raken. De spelade också samma låt flera gånger under kvällen, fy skäms! lär er något mer!
Min dans: Kan knappt med att räkna den denna gången. har varken dansat eller danstränat på evigheter och pga mycket folk m.m så bliev det hattit. Men kul var det.
Slutbetyg: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0