Nyfikna?

Är ni nyfikna på hur vårat rum ser ut nu då det kom in en soffa? Vänta bara, det kommer kort då jag har städat. Kasnke kommer det ett kort från varje rum idag. Har tänkt städa denna dagen hela veckan. Torsdag är städ dag så det känndes inte så tungt att gå upp och veta att man skulle städa. Ska bli så skönt att få lite iordning. Men jag vet inte var jag ska börja. Kasnke i sovrummet, eller i hallen eller toaletten... jaja, vi får se. kasnke springer runt som en yr höna och får inget fjort iaf.

Idag ska syrran till frissan inför studenten imorgon. Så då hon har varit där ska vi åka ut och ta lite kort på henne. Studentkort. Är så enormt kul att se henne ta studenten och jag längtar tillbaka till min student. Finns inte ord. Kommer förmodligen gråta imorn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0