Det blev en ny

Jaa, det blev en ny mobiltelefon eftersom den anadra varannangång jag har öppnat den hängt sig i skärmen idag. Orkade inte mer, imorn hade den väl ändå lagt av helt. Kändes sådär att köpa en ny eftersom jag har trivts rätt bra men min samsung men dnu blev den en sony ericsson. Tror inte jag kommer bli besviken men.
Visst är det konstigt då man känner att man sviker en sak, jag menar det är en telefon! men ändå känns det som jag sviker den då jag stänger av den och tar ur simkortet och sätter i de i en annan telefon. Marodör!

Igår började vi riva tapeterna i storarummet, ska fortsätta slipa och tvätta imorn så kasnke kankse vi kan måla där på lördag. Vi ska även till Karlskoga och dansa imorn kväll. Ska bli kul att komma iväg! Och egentligen skulle jag iväg till Bettan ikväll men min kropp pallade inte efter en dag till på jobbet. Det är jobbig miljö och jag mår dåligt av att försöka vara till lags och vara på rätt plats hela tiden. (idag och igår gick jag som vikarie för 2st) Men nu har jag semester till den 15e, kommer inte ta en dag till om de så tigger på sina bara knän, jag är ledig! (och jag ska måla och tapetsera)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vore kanon snällt, för jag har ledsnat på dom mallar som finns här som man kan välja själv, men sen ser man alla andra som e kanon duktiga på detta, dom e såååå fina :) vore jättesnällt :)



Ny msn : [email protected]



både min och sambons :)

2009-06-04 @ 23:57:20
Postat av: Pysen73

Hej!

Nu har vi haft dragning i tävlingen om de tre berlockerna från pysselgrottan inne på "Livet på Citronodlingen".

Kika in för att se om du har vunnit! ;o)

Hälsningar Pysen/Helena

2009-06-07 @ 07:45:56
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0