Vad gav jag mig in på?

Jag undrar vad jag gav mig in på då jag rev ur hallen och började riva tapeter. Är 6 dörr karmar utan lister där det är tapetserat ända in, jag ville ha bort det och det gick ju bra på de två först (innan jag hade tröttnat) nu är det 1½ kvar och jag är så less på det. Sen är det dags att börja målar tvätta och slipa. Och att gå på taket och slipa tapeter runt alla lister. jag som trodde jag skulle få måla lite idag också... Får nog glömma det. Dags för lite käk iaf, ska åka och hämta ng, är tomt i frys och kyl...

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej! jag kan inte komma den 1 augusti...tyvärr...kram

2009-07-18 @ 18:40:12
URL: http://findranblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0