Vad det regnade

Ja jisses vilken skur det kom här nyss. Började med lite mullranden så jag stängde av datorer, tv sterio och drog ur alla sladdar. Vill inte ha någonting krachat! Vet inte hur många ml det kom på 20 min men det var nog en del med tanke på att det bara dånade ute. Haha, föresten så hänger det två maskiner tvätt ute, lyckat. Tror jag få ta in dem igen och skölja. Går nog fortare att få det torrt så än att föröka få det att torka som det är nu. 

Igår fick jag med mig min mor till Skövde för att kika på lite grejer. Åkte vid halv 2 och vid 5 var det dags att hämta syster i Ekby vilket gjorde att vi inte hade mycket tid på oss. Det tar tid att gå i affärer i Skövde. Mamma köpte ett par jätte fina sandaler, höga. och en skrivare/fax/kopiator/skanner. Det var lite de hon var ute efter. Jag hittade fyra krukor till vardagsrumms fönstret och två glasbollar som man kan ha ljus i som hänger i samma fönster. Blev riktigt bra, hemtrevligt. Kanske kommer det en bild senare...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0