Tisdag

Tänkte se om jag kunnde blogga lite mellan åskskurarna som drar förbi. Vet inte hur många omgångar som har dragit förbi sen klockan 12. Ett antal. Som tur är har inget gått rakt över, skönt skönt. Tycker ju inte att det är allt för mysigt med oväder..

Fritidsbarnen såg fram emot besöket så mycket att efter maten stod de med sina stövlar, regnjackor och bilkuddar berädda i en kvar innan vi var klara att åka. Tog det som ett gott tecken. Väl framme ägnade de nästan en timma åt att mata, klappa och jubla åt kvigorna. Givetvis hoppa lite i höt också. Sedan gick de en lite tippspromenad som mamma hade då hon hade studiebesök från mellanstadiet. Hann även åka lite traktor innan fikat/mellanmål och vipps hade det gått 3h och det var dags att åka tillbaka till skolan där några föräldrar väntade. Jag tror det hela var riktigt lyckat!

Då jag kom hem slappade jag en stund i soffan innan A kom hem och tyckte vi skulle åka till Norlanders. Han hade kikat ut tv och ljud som han hade fått ett bra pris så hans köptarm sög. Så nu står han här framför mig och försöker få ihop suboffer, bas, högtalare och tv.. Tror han har att göra ett tag. Föresten så ska jag bara säga att jag hatar kartonger. Fifan vad kartonger vi har här nu... Men ok, jag har inget bättre förslag på hur man ska packa så.

Imorgon ska jag öppna igen. Gjorde det idag också. Jag och de fyra barnen som kom tidigt satt och jäspade ikapp vid frukostbordet. Fattar inte hur trött jag var. Som tur va blev det bättre efter en kopp kaffe ihop med Mat-Maria och Städ-Eva. -trevligt. Det är kul att få nya bekantskaper.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hejsan, det var jag som skrev om bloggdesignen på bloggdesign.nu och undrade om någon kunde hjälpa mig, och du svarade .

Så nu undra jag om du skulle vilja hjälpa mig ?=)



Mvh Lisa

2009-07-08 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0