Jag kan inte sova

Åå, jag kan bara inte sova. Det är för många tankar hit och dit med val av skola så jag blir knäpp. Låg bara och stirra rakt upp i taket då jag la mig i sängen, kändes verkligen lönlöst att ligga där. Får sätt upp en lista med + och - för varje skola men sen kommer nog magkänslan att bestämma iaf. Just nu säger den Skara bara för at tdet är lagom långt hem då. Men jag är ju inte 100 på den känslan. Man skulle ju kunna tänka sig att släppa Alnartp helt bara för det men så långt vill jag ju inte gå än. Jisses, vilka problem. Det är lite jobbigt för jag blir väldigt disträ, irriterad och vill hells vara ifred medans A vill krama och vara delaktig. Fast han tycker det är väldigt jobbigt han också, han vill veta så även han kan ställa in sig på det ena eller det andra.

Så är det. Snackar med Malin över msn, kom in på hästar, det känns bra. Tänka på något annat. Ska försöka åka dit nästa vecka, ska bli underbart! Längtar efter henne!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hej!klart att det e ok :)

2009-07-16 @ 10:12:10
URL: http://najtaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0