En rolig sak

Måste föresten berätta en rolig sak som hände i veckan. Förra året då jag och A var nere hos mamma och pappa i husvagnen slarvade jag bort ett par kläder. Det var mina mjukisbyxor och en vit tunika. Båda plaggen var något av en favorit (kasnke just därför jag hade på mig dem) Vi kunde inte fatta var kläderna tog vägen och tillslut blev slutsatsen att jag hade glömt dem i duschen på campingen. (sällan tänkte jag) Men iaf, i veckan då mamma och pappa rev dän kuddarna i soffan i vagne kom min kläder fram. Jag hade lagt dem i hörnet av fönsterbrädan. Där fick vi oss ett gott skratt och jag fick illbaka mina favvo kläder. Ska bara tvätta upp dem innan jag tar på mig dem. De har ju trods allt legat där ett år och varit på flera ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0