En regnig torsdag

Jisses vad det har regnat idag! Jag kom upp i hyfsad tid och fick på så vis målat de sista dörrlisterna och garderobsdörrarna. Måste visst måla dem en gång till så det får väl bra imorgon bitti då. Innan jag far till staden och inhandlar lite på systemet som ska med då vi åker på semester på lördag! Längtar!  Ska även fixa en sak åt pappa.

Sedan vid 20 i 11 ca, efter två vänder in i huste för att jag glömt saker, kom jag iaf iväg till Malin. Var nere vid 12. Det ösregnade verkligen så sista 4milen gick väldigt segt och långsamt men jag fick mig en stor, god, kopp kaffe då jag kom fram så då var det lugnt igen! Vi åkte ut till hennes pålle RExona och red lit ei regnet. Malin hade förvarnat mig att hon inte kunde ta vänster galopp och så var fallet. Jag slet mig blå. Vet inte hur man skulle gjort. Aja, blöta som dränkta katter åkte vi och köpte käk till hästen. Sen var det enormt skönt att spla av sig med varmt vatten och ta på sig torra kläder! Väldigt kul att träffa Malin, var en riktigt rolig dag. Innan jag åkte hem igen fick vi i oss lite mat och kikat på lite bilder. Hihi,kul!

Just det traktor racet igår var riktigt lyckat. Då regnade det inte iaf och det var bra fajter. Skojjigt alltså :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0