syslöjd och SLU kataloger

Måndag igen vilket betydde tre, nej fyra lektioner på Kronopark. Började med femmor som skulle sy kudde. Vissa dukiga andra mindre. Vissa struntade blankt i om det var hål i kudden då de var klara och fattade inte alls vad jag menade men kant i kant. Hur svårt kan det va? Försatte med fyror och sexor. En salig blandning alltså.Det är tur att det inte är flera elever i varje klass.

Då jag kom hem var våran brevlåda påväg att rasa ner. Kanske berodde det på blåsten eller på de fyra katalogerna som jag fått från SLU. vad jag nu ska med dubletter till, hade bara behövt två men det måte blivit något knasigt då jag beställde. Jämförde lite mellan Husdjurs agronom och Lantmästare men mellan de två så lutar det åt agronom. Om det nu inte blir veterinär. Kommer hur som hells söka veterinär först. Även i Oslo. Såg också att det var öppet hus i Uppsala den 10-12 mars. Kanske skulle man ta sig en tur det om det inte är något annat den helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0