Riddag

Fick lägga till en till kategori för jag har en känsla av att detta inte är sista gången jag skriver om ridning. Var ute i skogen i dag med Marilla. Lyckligsvis hade vägen på många ställen tinat såpass så den inte var hal. Kunde på så vis träna lite. Blev trav och avbrott, trav och avbrott.. Försökte så gått jag kunde sitta ner också. Men det lyckades rätt bra för varje gång jag kännde att jag var på väg att se ut som en studsboll saktade jag av vilket gjorde att jag verkligen var tvungen att skärpa till mig. Bode även bli bättre på att ställa henne och inte bara håll i en tygel då. Kasnke är det snart dags för lite träning i ridhuset också.








Jag och Marilla på debut-dressyr-klubbtävlingen i nov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0