wow, vilken dag

Imorse knallade jag upp ur sängen, tror i mig lite frukost och sedan iväg till stallet. Marilla stod inne och tur var väl det. Tror hon hade varit väldigt blöt annars. Stolt över mig själv lastade jag i och ur alldeles själv idag också, känns bra att den rädslan börja släppa. Marilla var lugn i ridhuset och det mesta känndes bra =) Blev självklart nervös precis då jag skull gå in man det släppte fort. Red så gott jag kunde. Grämer mig lite över galoppen för hon har varit fläckfri med fattninger och så men idag sprang hon verkligen ifrån mig. Hur som, fick 160 i poäng och hamnade på en tredje plats. Eftersom det var tre placeringar blev det en stunds väntan tills alla resultat var räknade och det kändes på en gång som ponnytiden, då man gick och väntade och väntade på resultaten utan att rikigt våga titta då det kom ett nytt. Men vi klarade oss så jag kan stolt meddela att jag idag fick min första placeringsroset på häst =) Detta var även Marillas förtsa placering. Väldigt roligt, det var det många som tyckte.

Imrgon är det dags för ungarna igen. Vet fort inte hur länge jag ska jobba, får se om hon hör av sig i veckan, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0