Söndag

Söndag idag, sista dagen på "lovet" Imorgon bär det av till eleverna igen. Har för mig att måndagar är en lång dag.. Får se hur det går med denna förkylningen.

Ida ringde vid 11 idag så då stack jag och red.  Hemst treligt med sällskap. Och Marilla gick bra idag med och skötte sig på ett trevligt sätt. Då man rider med sällskap kommer drömmarna om att vara hästnörd tillbaka. Då längtar jag efter den dagen jag kan skaffa egen häst m.m. Knasigt.

Fick laga mat när jag kom hem. Blev biffar, riktigt goda. Gjorde som vanligt, med ströbröd, ägg, mjölk, salt och peppar men sen slängde jag i en vitlöksklyfta och lite paprikapulver. Ett tipps till er! Nu blir det lite hästhoppning innan dansträningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0