Pirog vs. Trio

Nä, ok, jag väljer inte, jag tar båda två! Har hemsk huvudvärk, molande och är riktigt trött. Lika segt i morse som det var igår.. Imorgon är det fredag igen och då har jag sovmorgon! Skulle behöva åka till komvux men jag orkar bara inte. Tänker sova, nästan tills jag vaknar. Får ta matten då jag slutar jobba (eller blir frisk från förkylningen!) Fast idag är det bara en lektion kvar med leksbergs sexor och deras lektion är bara 1h. Längtar tills dem är slut!

Nu har jag haft över 2h lunch och har passat på att skriva startlistor m.m till klubbtävlingen på söndag. Hoppas inte Anita har skrivit en på papper vid sidan om nu bara :p

Förestan tror jag vi är ett steg närmare Solbakcan och större hus, ordentligt kök, riktig soffa, kontor och stor säng! För Karl-Henry som bor där nu var hör för en stund segan och kikade. Han har fått erbjdande att byta med oss iom att han är själv och han är hemme mestadels så han kan elda. Han var och kollade för en vecka sedan och kom nu tillbaka för att kika på lite mer grejer. (Man glömmer ju så lätt) På ett sätt vore det väldigt bra om vi bara bytte för alla grejer i garaget hade man kunnat ha kvar och så, medans det hade varit väldigt skönt om han flyttade så vi kunde renovera totalt innan vi flyttar in. Men bara vi får solbacken snart är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0