Dagen

Mm, ännu ett kollage med lite bilder. De är från ridturen idag. Var väldigt mysigt ute med 15cm snö. Millan var pigg och lite spänd. Faktisk så tvärvände hon 2ggr idag, de första 2ggr med mig. En gång var redan på gårdsplanen för där stod det en traktor, den var läskig. Andra gången var när vi nästan var tillbaka igen. Då mötte vi (eller skulle möta) en fjordning som tolkade med två små barn i pulka efter sig. Det var väldigt läskit då så vände vi igen. Fick gå bortåt en sväng så de kunde gå in på vägen de skulle in på. Jaja, det gick ju bra iaf. Ett tag önskade jag att jag också var liten så jag fick sitta i en pulka bakom fjordningen för det såg väldigt mysigt ut. Han hade bjällror på sig också. Fast ryttaren hade ingen hjälm, de två barnen hade inte heller någon hjälm på sig. De var oansvarligt tyckte jag..

Nu har jag ätit lite, ska ta en kopp kaffe och en muffins =) Är ledig idag. Har jobbat några timmar om dagen på LRF men det är inte så roligt direkt. Sortera papper.... Får ta några timmar imorn igen och sen är det helg. Snart är det dags att gå tillbaka till eleverna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0