Tisdag

Dagarna går, just nu är det bokföring som hägrar. Det är rätt kul! Jag gillar ju siffror och sitta och pilla med dem fram och tillbaka. Känns som ju mer man håller på med det desto mer sätter det sig så att jag har fört in det i bokföringsprogramet 3 gånger gör inte så mycket.

Blev så arg i lördags då mamma skulle hjälpa mig med uppgiften. Det var mcyekt fel och jag kände bara att nu fick det vara nog. Orkar inte med allt som inte stämmer hit och dit, men det löste sig igår. Tänkte lite på det och jag tror att allt blir så stort iom att jag fort inte är 100% säker på att jag har valt rätt. Som Sofia sa i lördags då hon sa att det var ett det var ett andra alternativ.. Men men så är det, får göra det bästa med det och kasnke söka om i vår.. Får se!

Dags att fixa lite mat till A som också är hemma idag, han mår inte bra! Sedan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0