Söndag

Efter mycket slit är vi klara med badrummet. Var innte på Jysk och köpte vaxduk som jag sedan klädde hyllorna med i den stora garderoben. Det blev så frächt och väldigt lätt att torka av. Kunde sedan packa in alla grejer och helt plödsligt kom vårat kontor fram bakom lådor, kassar och handdukar. Nu får vi plats här igen. Mycket kvar i övriga huset at städa men det kommer väl en dag till det också, för hoppningsvis innan jul. 

Under en fika rast förut satt vi och gick igenom alla julkort, valde vem som skulle få vilket och så vidare. Kom fram till att det fattades 6st så jag satte mig och gjorde dem förut. Som ni ser är det snögubbar, silver och glitter som gäller på våra julkort i år. Inget är riktigt det andra likt men alla har det som genemsam nämnare. Så kul att kunna skicka ut egengjorda. Vi får sätta oss ikväll och skriva på adresser på kuverten. Sen kan jag posta alla imorgon.

Har tänkt att åka en sväng till Skövde och julhandla lite för mig själv imorgon. Lite trist att åka själv känns det som vissa stunder medens andra känns det bra, då jag jag göra precis som jag vill! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0