Ny desig till kusinen!

Min kunsin startade upp sin blogg igen och frågade om jag kunde göra en design åt henne. Jag fick i princip fria händer, det hon ville var att det skulle bara svart, turkos och lite glitter i namnet. Så då blev det såhär. Att menyn är svart hör inte till vanlgheten då jag gör designier men efter ett misstag så blev den det och sedan fick den vara. Det passade så bra in på min kusin så jag ville inte göra den vit. Lade bara till en ram runt den.



Klicka på bilden om ni vill se hela designen.

 


Kommentarer
Postat av: eveline

vilken fin design!

skulle du kunna hjälpa mig med en design? :)

2010-01-19 @ 21:57:36
URL: http://eveliinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0