Mys

Jag myste då jag var ute på Hassan igår, kallt var det men ändå väldigt skönt att få en anledning till att gå ut och få lite sol i ansiktet.

Idag blev det sen uppgång, fattar inte hur svårt det kan vara att komma upp i hyfsad tid. Har plockat iordning en hel del inne på kontoret men lång ifrån så mycket som jag hade hoppats. Det är visserligen en dag imorgon med då vi båda är lediga.

Ikväll blir det finalen av dansbanskampen, vem tror ni vinner? Jag tror nog att Date tar hem det... Men vem vet.

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va fint du har gjort!!!!! Mysigt! Va härligt att du var ute o red, jag blir oxå lite sugen när jag ser bilderna. Åh vilken jättefin profilbild! Söt som socker precis som på riktigt! Kram!

2009-12-19 @ 22:41:50
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0