Söndag

Ja jag vet att det är söndag, men det är knappt. Haha, håller inte koll på dagarna då både jag och A går hemma. Är så skönt så!

Blev en lyckad kväll igår, blev 16 stycken till slut och en himla blandning på folk. Närmsta gästen kom från Timmersdala och längsta från Kriskansta. Han åkte motorcykel i ca 6h för att kunna komma. Kul! A var väldigt glad för detta. Åt lite, slogs med myggen och spelade kubb. Det finns många regler på det spelet konstaterade vi då. Haha. Kanske lägger upp lite bilder imorgon.

Idag har vi röjt och slappat. Klippt gräs och rensat lite i grusgången. Lagom sådär. Solen har faktisk skinit andra dagen i rad men nu skulle det väl bli lite regn igen! Bror fyller 18 imorgon, min lilla bror.. konstigt! Jag är ju fortfarande 18, eller? 

Dags att åter gå till soffan och generalens dotter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0