Ser i kors...

Mm, nörjar bli trött nu efter en lång dag. Åkte med Jan till Tidan imorse. Lyckad tur, not. bromsarna på vagnen la sig emot och efter rondellen i Moholm dutade två bilar vilket gjorde att jag stannade och det rök! För att inte tala om vad det luktade. Det måste ha sipprat olja vilket gjorde att bromsarna la sig emot till slut. SOm tur va var det bara att rycka lite i hydralspaken så släppte det. Stod en stund, pratade med pappa och så innan jag fortsatte. Då var det inte långt kvar och på vägen hem sen ryckte vi slangarna.

Fick lite lunch nere hos mamma och pappa och sen fixade vi lite til lördag. Var en sväng hos A sen och åkte traktor. Han har hjälpt till å köra ensilage. Har inte kommit hem än, hoppas han kommer snart! Ikväll har jag och Magnus kikat över hemsidan och på RS-pro, nu verkar det mesta fungera och så. Skönt! Kan jag ha koll på saker igen.

Dags att luta sig tillbaka och kika på nyheter....

Kommentarer
Postat av: sara

du kanske skulla kunna mejla mig? [email protected], =) ha det bäst, puss!

2009-08-10 @ 16:27:42
URL: http://saraprynings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0