Promenix på kvällen

Efter jag och A mumsat i oss en dunder god kycklingsallad, givetvis hemma gjord, gick jag och mamma runt lillegården. Var skönt att komma ut och röra lite på sig fast det blåste. Vi traskade säkert under timmen idag med våra stavar, snabbt gick det =) Man känner sig lite bättre till mods då man vet att man motionerat något under dagen, iaf gör jag det. Antar att det hänger kvar från alla de dagar man idrottade då man var ung, haha, det låter det. Ärligt så var det ju inte så många år sedan... Bore verkligen ta upp det för jag tror ju grund kondisen finns.. Eller?

Jaja, sedan blev det en film som gick på trean, jag visste efter 5sek att jag redan hade sett den och set slutade med att A kollade och jag läste bok. Hihi, men vi var iaf på samma ställe.

Grunnar för övrigt på designen nu, ska nog ha den färdig då skolan börjar, det blev väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0