Första skoldagen!

Då var denna dag över,jag är hemma igen. Trött, huvudvärk och allmänt snurrig. Har inte riktgit fått en klar bild av det hela men det kommer väl tids nog.

Dagen började med 6st kännda ansikten, har inte räknat med det så det var en trevlig överasksning. Vi var 4st från Sötåsen som gick samtidigt, en tjej som rider som jag har haft kontakt med där och så Erika då. Alla utom Erika skulle läsa Agrotekniker, kan man tänka sig.. Två av dessa är också från stan så där lyckades vi lösa sammåkningen. Ska bli sännande att se vad kurserna kommer att ge, 5 veckor framöver blir det introdution och kemi / biologi, efter det Mjölkproduktion. Kul! Det svåra kommer att bli att välja kurser så det blir 40p. Välja bort saker är inte min starka sida, vill ju hellst göra allt! Men vi skulle ha "framtids samtal" med kursledarna så då kasnke man kommer på det mesta =)

Efter skolans sut (ja efter resentationer och massa info) var det dags för nollning. Faddrarna var väldigt snälla och det var inga elaka saker att göra. Det hela bjöd på en massa skratt. Imorgon blir det fotografering och "Kick-off" föreläsning. och mer lekar på kvällen så klart. Får se om jag pallar att vara kvar, har en lite känsla att huvudvärken inte k´bara kommer vara huvudvärk imorgon utan migrän... A´s bror ska flytta imorgon med så kasnke blir det en tur till Skövde också.

Kommentarer
Postat av: sandra

din blogg är så fin.. hur gör jag för att lägga upp en bild sådär fint längst upp? puss

2009-09-01 @ 22:05:20
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0