Dålig på att skriva!

Ja, jag har verkligen varit dålig på att uppdatera men det kan bero på att det har varit långa dagar på plogen! Jobbat fram till 8 nästan varje dag och då man väl kommer hem finns det så mycket annat att göra ;) För att inte tala om att sova, det är skönt!

I torsdags var vi och kikade på en mäktig sak. En tröska på 40fot! (det är ju sisådär 12meter!) Den var ute på Tour. Vad min bror sa, vet inte om det stämmer, så ska den tröska 4000ha. Som test då. För "kroppen" till tröskan var den Lexion 600, alltså en som redan finns så det var bordet som var nyheten. Dock gick den inte så fort.. A har bilder på sin telefon som vi kasnke kan få in i datorn...

En sak till som jag gjorde i tordags det var att fara in till stan och klippa mig hos Elisabeth. Blev så jäkla bra eller vad tycker ni!?

Idag for vi til Lidköping då vi vaknade. A hade hittat en bil han ville kolla på så det gjorde vi. Var ute och körde den en sväng. Men den var rostig, stor (jag vill inte ha en kombi) och grå. Haha, färgen har väl ingen betydelse men det var ett argument idag) och så hade den inget drag heller, det är ju ett plus. Kikade lite inne i stan efter det och jag hittade ett par höst skor, jäte fina! Så de blev det. Fiade även på söderbergs konditori, med världens godaste krämbullar :D

Nä, nu blir det lite mat, ikväll drar vi till Skövde, hoppas regn skurarna hller sig borta då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0