Blender o Jannez - Sägnenas hus Sandhem

I fredags efter jag hade hjälpt mamma under dagen för att förbereda inför pappas kalas på lördagen åkte jag, Anton, Linda och Emelie iväg till Sandhem och Sägnenas hus för att dansa till Blender och Jannez. Jag hade hellst sett att det hade varie Nonstopp endast med Blender. Kan nog nästan titiulera sveriges bästa dansband, eller? Enligt mig har de passerat Wahsltröms.. För att inte tala om hur bra deras nya skiva är!!

Men åter till ordningen. Då man åker till Sandhem brukar det bli trevligt, lika så denna gången. Jag hade nog kunnat dansa naten lång. Tyvärr var inte A lika på hugget. Lite trist för man hamnar i en situation där man inte ritigt vet hur man ska göra. Antingen springa iväg och dansa med annat folk, risken då är nit lotter. Eller sitta hos honom och hoppas på att han kommer igång igen. Men, men, det var bra iaf! Klara inte av en karl bara. Han får mig ur balans, vilket han lyckades med även denna gång då han hälsade på mig (efter mer än halva kvällen) över golvet. Hade inte våra blickar mötts förrän då? Eller var det bara så att han var tvungen att göra något då blickarna möttes för 5 gången? Ja jag vet inte, var bara att jag har kvar bilden i mitt huvud.

Dansfolk:

Bra danafolk där! Var inte så överdrivet mycket heller.
Golvet: Det är helt ok!! Sedan finns det ju två olika dansbanor också, det skadar ju inte. Fast å andra sidan har man inte riktigt koll på vad det är för foplk där för är man som vi var bara på det lilla issar man en hel del folk. Då får mn se till att gå några rundor för att kola läget.
Spelandet: Underbara Blender, de spelade kanon. Jannez hamnade lite i skymmundan dock.
Min dans: Haham den var nog ok. Hade kul iaf!
Slutbetyg: 4,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0