Wahlströms/Blender/Scotts - Lidköping

Hej å Hå vilekn kväll det blev. Då vi åkte till Lidköping, jag, Em, Hanna och syster Linda var jag intesälld på fyllefolk och höga armbågar. MEN, detta folket var helt tokiga i Scotts vilket gjorde att de höll sig på deras "bana" och vi andra som ville dansa var på rotundan tillsammans med Blender och Wahlströms! En perfekt kombination. Fast det är bara att erkänns, deå de två banden som enligt mig är de bästa spelar ihop vinner Wahlstöms rätt stort.
Anton var med Jonatan och firade Embla och spelade biljard under kvällen. Lite trist att åka utan honom men väldigt kul att åka ett tjejegäng! Och vad vi dansade. Var värkligen mycket folk (som man trodde) men mycket dans folk. Jag tappade räkningan på hur många jag dansade med men i princip alla dansade bra! :D


Dansfolk:
Mycket folk men som sagt bra folk om man inte dansade till scotts
Golvet: Tänkte inte på golvet på hela kvällen så det måste varit bra :p
Spelandet: Wahlströms är bäst! och denna gången spelade de Sommaren92. Belnder är bra de med och spelade Michael Bublé - Everything- Underbart!
Min dans: Helt ok för att dansa med olika folk, men hängde inte alltid med i turerna men vad gjorde det!
Slutbetyg:  4,5 (Hade A varit med så)

TACK EM, HANNA OCH LINDA FÖR SUPER KVÄLL! ENORMT KUL ATT FÅ HEM EM OCH KUL ATT TRÄFFA HANNA!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid lika skoj att träffa dig med gumman <3

2009-05-04 @ 16:23:21
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0