Wahlströms - Valhall

Påskafton och premiär med danzooteket/Wahlströms/Valhall.. Vi hade inte väntat oss mycket utan trodde det skulle bli mycket "fylle-folk". Vi hade fel och tur var väl det. Det blev en rikigt bra kväll istället. Mycket folk som dansade bra, bra musik m.m. Dansade med Sötåsen gånger 3 (Jocke, Anders och Tom) Gick bra alltihop tycker jag allt. Men jag blir lite okonsentrarad av en viss person i den trion. Men hur som, det är som det är och jag kännde då jag dansa med honom att jag inte saknar det som var alls. Jag har det hur bra som hellst nu och skulle inte en sekund ta honom tillbaka. Nu blev det kasnke lite för privat men, men.. Är trods allt skönt att kunna prata med varandra och inte ha det som det var ett tag på Sötåsen. Nog om det! Ok. Kul att dansa med Anders, hihi, var väldigt länge sen jag gjorde det men han hade då inte lagt av sig! Himla kul med nya turer spec då man hänger med :D Likadant med Tom, han hade kört föra-följa det kändes, gick bra att hänga med i hans turer med.


Dansfolk:Det var hyfsat bra folk :) Bara en som trampade mig på benet/foten så jag fick kött sår :( Men med de förväntningarna vi hade så var det bra folk!
Golvet:
Tänkte inte på golvet på hela kvällen så det måste varit bra :p
Spelandet: Wahlströms är bäst! Inget mer att säga om saken. Saknade dock sommaren92 och Guardian Angel
Min dans: Godkänt fast vi inte har tränat på flera veckor!
Slutbetyg:  5

Kika in på Wahströms sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0