Söndag

Så, då var utvärderingen av gårdagskvällen klar så behöver man inte säga mer om det.

I Fredags efter den hektiska eftermiddan på ridskolan åkte vi till bettan och Karl-Lennart. Fick så god mat och jag vet inte när jag åt så mycket sist. Måste vart längesen. Så kul att träffa Rasmus och Anna också =) Man säger att det inte ska gå så lång tid tills nästa gång och jag hoppas verkligen att det inte gör det. Vi får se till att bjuda hem dem när vi flyttat, det blir ju lite lättare då.

Idag är det segt... Trött sen igår men jag har ändå tvättat nästan alla fönster in-ut och mellan.. Var behövligt och så slipepr vi göra det om 3 veckor. Tror vi har att städa ändå då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0