Förlängt Vikariat

har varit trött idag, började 6,15 men frukosten gick väldigt bra. Sedan var det FA och hur man än gör så blir det kaffs. Sammarbetsövningar tror jag behövs i den klassen! Well, trött och små ont i huvudet hade jag då jag fick reda på att jag får förlängt vikariat i en månad till. jag behöver alltså inte gå till slöjden nästa vecka utan blir kvar på Leksberg fram till den 26maj! Känns jätte bra. piggnade till direkt och tur var väl det. Snart kommer mamma och då ska vi laste hela transporten full med skirt som finns i garaget sen bär det av till tippen med den. Ska även ringa Em ikväll och kasnke ta en promenix med henne. Har ju inte sett henne på ett halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0