27/3 -08

Åhej vad tiden går. Veckorna bara flyger iväg, om och om igen. Snart är det april och jag tycker att all snö som finns här ute ska försvinna, puts veck. Det ska bli grönt, påskliljorna som finns i gräsmattan ska slå ut och björkarna vid framfarts vägen ska vara gröna!!

Men så är det. Skrev fysik prov för två veckor sedan vilket jag nästan hade full pott på, så enomrt nöjd. Nästa helg ska jag skriva högskole provet, veckan efter det nytt Kemi prov och hellst matte prov så fort som möjligt. Låter som så mycket men det går riktigt bra. Tänk vad lätt det är att komma in i pluggandet igen. Längtar tills jag kan gå ut högskolan som färdig veterinär. Jag vet, en tanke som är låångt ifrån men först då kan jag ju fortsätta med mitt liv. Ingen idee att skaffa barn eller köpa hus innan det heller ;) Men Anton stöttar mig och det ska funka!!

Imorgon ska jag åka till Malin moberg och träffa henne och hennes häst :) ska bli väldigt kul iom att jag var med henne och tittade på den då hon skulle köpa den :) Ska lära henne brodda också för man kan inte ha häst om man inte kan brodda.. ;) fast jag vet, det är inte lätt..

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0