16/12 2008

Jag är trött.. Trött på att vara trött, trött på läkare, trött på att aldrig känna att någon lyssnar, att aldrig få något svar. Läkaren idag konstaterade än en gång att jag hade lågt blodtryck (JAG VET!) Men att det inte fanns någonting på proverna. Han hade även kollat de prover jag var inne och tog 2007 och det var ingen större skillnad mot de jag tog nu. Men.. Efter en liten tår i ögat fick jag honom till att ge mig ny tid hos provtagningen och ska dit en dag då jag har fastat och ta mer prover för att se om han kan hitta ågonting. Visst han försöker väl och han kan ju inte göra någonting så länge det inte finns någonting att ända.. Eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0