5/8 2008

Jag är bara tvungen att skriva av mig lite efter ännu en besvikelse!! Ringde SLU för att höra hur det är då man hamnar på reservplats.. Jag är långt bak i kön men tänkte ändå höra lite. Hon förklarade snällt och vänligt att jag inte kommer komma in i år med tanke på platsen. Sen frågar hon också om jag gjort vårdprovet, vilket vårdprov!? Jo men det var nytt för i år då. Ja jo det visste jag ju men jag har fått förklaringen att det var bara de som hade 20.0 som ville in som fick göra det, iställdet för att man skulle lotta bland dem. Ja för så sa syon då jag pratade med honom i våras. Tänk om han kunde sagt det då hur det låg till. Hon var trevlig denna kvinna jag pratdade med, mycet trevlig men vad hjälpte det. Hon uppmanade mig till att inte ge upp och tro mig jag ska inte!! Just nu ger jag inte 5 öre för syokonculenter, BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0