5/9 -07

Idag har det varit en konstig dag. Vaknade jätte trött imorse, kasnke inte så konstigt men. Tog en snabb duach och stack iväg till sjukgymnasten. Där fungerade inte mitt betal kort men snälla tanten i luckan sa att jag kunde betala nästa gång, tur för mig!! Sen fick jag en charmig sjukgymnast, Sebastian. Spanjor och bröt lite snått. Han titta, kännde och masserade. Sen knäckte han kotan mellan nacke och rygg typ, den var inte rörlig som den borde så det var inte så konstigt att jag hade ont i ryggen. Knakade i hela huvudet, läskit och så blev man helt illa mående. Sen masserade han säkert i 40 min, svin ont gjorde det! Efter en timma hos honom var det bara att föröska ta sig hem igen, frös massa då jag kom hem och somnade i 2h. Ska tillbaka imorgon, hoppas han inte knäcker då!! Men nu i eftermidda har jag känt mig rikigt rörlig och inte haft ont :D

Ikväll blir det lite dans igen, kurs i Skövde 1h sen motionsdans 1h. Ska bli kul. Förstår inte vilket gift det är, helt sjuk. J kommer och hämtar mig alldeles strax och så ska vi åka ut till A och J. De ä najs :p haha, jag har umgåts för mycket med min bror. Han tyckte föresten inte att jag skulle åka i pyamasbyxor och linne, förstår inte. Aja, har snyggat till mig lite!
 
På måndag kan jag nog entligen åka och jobba igen, känns lite dumt att festa runt så här då man är sjukskriven men nu sa ju sjukgymnasten till och med att jag skulle röra på mig så.

Ta hand om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0