3/9 -07

Ännu en dag hemma. Den har inte varit så värst innehållsrik, snarare riktigt tråkig. Var nere på sjukan igen imorse. Täffade på en bättre läkare denna gången som skickade mig direkt till sjukgymnasten (eller ja, jag fick ju ringa själv) så nu ska jag dit på onsdag. skulle träffa nån som hette sebastian så får vi se. Idag känns det faktiskt mycket bättre i ryggen dock men det ska bli skönt att få mjuka upp den lite. Fick ta farmors bil ner till sjukan, den var inte för rolig att köra. Hej å hå, hände inte ett smack trods att plattan var i bott.

Halva eftermiddagen har jag sovit bort och resten bara gått runt och segat. Har haft en fruktansvär huvudvärk hela dagen. Kan bero på att det inte har blivit nåt kaffe idag men det vill jag inte tro, kan ju inte vara beroende redan!

Imorn bitti ska jag köra mamma till stan och på eftermiddagen syrran till skövde. Så har jag lite att göra iaf..

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0