19/9 -07

Den här dagen, eller igetligen hela veckan har inte rikitgt varit min.. Har jobbar måndag och tisdag och igår då jag åkte hem hade jag rejält ont i ryggen! Var ändå och dansade i Örebro igår, riktigt bra spelade Blender men ack så dåligt jag dansade. Haha, riktigt illa. hamnade efter och hängde inte alls med men man kan ju itne vara på topp jämt heller, eller? Sen skule jag ju till sjukgymnasten idag men då jag suttit och väntat i 30min var det någon som sa att Sebastian var hemma med sjukt barn. Så då var et bara att åka hem igen och så sov jag faktiskt en lite stund, tog en rövare. Sedan iväg till jobbet igen då och här sitter jag nu. Har klippt gräset i em och trodde jag skulle hinna klart men självklart skulle det börja regna :( Ska ut till Grålle nu men käner inte riktigt för det om jag ska vara helt ärlig, men det är tack vare vädret. Håll tummarna att det håller upp snart!!

Ta hand om er och var rädda om ryggn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0