1/9 -07

Idag skulle man inte gått ur sängen. Det är ungefär allt jag har att säga. Ok, lite väl negativt. Har ont i ryggen, är trött, trött på allt, vill komma ut, vill inte sitta emellan och lösa konflikter, vill att en av mina bästa kompisar ska vara glad och inte bli sårad, vill, vill inte, vill, vill inte.. Men vad kan jag göra!? Deam.

Igår iaf satt jag och A och tyckte synd om oss själva medans de andra var och dansade ;) Han med enorm flörkylning och jag men min rygg. Såg två filmer innan vi bara låg har i soffan och snackade skit. Rätt gött att göra dem med nån som inte riktigt vet allt hela tiden. Inte prata om folk utan upplevelser, minnen och glädje. Kände mig rätt flummig till slut men det hade jag rätt till tycker jag ;) Är väldigt skönt för jag har inte känt dem länge, varken J eller A men ändå kan jag vara mig själv ända ut i fingertopparna. behöver inte tänka mig för vad jag säger eller vad jag gör. Är väldigt glad att jag träffade dem! Ska man kalla det öde?

Nä, nu ska jag gå och lägga mig en stund igen, medicinerna slår hårt. Får ta kontakt med sjukan på måndag igen.

Jo en sak till, var och fikade med Per igår och det var mycket trevligt! Vi kom fram till att vi inte hade träffats på väldigt länge (inte sen min student). Var på Mumma och snackade lite skit och sen hjälpte han mig att handla. Var nog tur det för jag rörde ihop det mesta. haha. Sen ringde Johan från Bjertorp med (tycker det är kul att de hör av sig) och undrade lite hur det var och så. Sen berättade han att de  hade satt sig med tröskan igen så då var jag ju tvungen att ringa den skylldiga och snacka lite skit där med. Haha. 

I det stora hela var det en bra dag igår måste jag säga, kanske därför denna känns så kass...

Ses vi i Skövde ikväll?

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0