4/10 - 07

Så imorn är det fredag igen. Veckan går fort och det är med blandade känslor. Längtar väldigt mycket hem till Mariestad just nu. Vill hem och träffa alla där och känna tryggheten. Har tröttnat på att bo själv, eller kasnke inte just att bo själv men att inte känna någon här. Jag får väl skylla mig själv för jag har ju int direkt gjort någon ansträgning till att lära känna någon heller med tanke på att jag snart ska flytta igen. Men tänk om alla skulle tänka så, hade ju inte funkat. Men nu ska jag ju verkligen flytta snart så nu är det sent. Har tur som kan åka till grålle då jag känner för det :)

Men det är inte bara positivt att veckan går fort för jag evt fort inte vad jag ska göra efter tiden på Bjertorp. Ena stunden känner jag för att leta efter nytt jobb, kasnke jobba med kor ett tag, andra vill jag bara bort och resa (vilket låter konstigt då jag har de andra känslorna som längtar hem) och tredje vill jag plugga in de stackars änmena som saknas för att kunna söka till vet i sverige. Egetligen är det bara två ämnen som saknas och kasnke lite uppläsning. Fattar ni att det är många tankar i min hjärna just nu. Sen vet jag inte vad det är för käsnlor jag börjar få heller men ibland, rätt ofta saknar jag en person. Nån som jag trivs så bra ihop med även då vi sitter i var sitt hörn på soffan och tittar på film. Vet inte om jag kan kalla det kärlek men tycker defenitivt om. Tror jag har glömt hur kärlek känns. Eller kasnke inte. Kasnke låter lite dumt då man varit singel i 3 månader men den där pirrande känslan som man fick då man var liten den saknas allt som ofta. Eller så är det rätt person som saknas.

Jaa, många tankar rullar förbi, kasnke blir det så då man blir vuxen och inte riktigt vet vart livet drar iväg. Kan man stanna tiden i några år och fortsätta bli gammal sen? Det ska hända så mycket! Vet redan klasskompisar som har fått barn och den tanken kan inte jag ens tänka förän om 10 år då jag är klar med allt.. Hm.

Nä, dags att sluta klaga och hoppa i rid kläderna :D Ännu en kväll hos Grålle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0