11/10 -07

Ännu en torsdag slut och en vecka med snasrt. Imorn ska jag sluta till lunch för sen blir det sjukgymnasten. Ska bli skönt att komma hem. Likt förra veckan längtar jag hem. J kom in här precis och sa att han gick hem och då sa han att han skulle vara ensam hemma i 1½ timma och det skulle bli så skönt. Undrar när man får säga det. Just nu vill jag bara ha folk omkring mig!

Sått klart nu iaf, igår. Kalas! Så nu är det i full gång med att rensa och ta ut 1000kv. Sen börjar analyseringen. kommer nog bli bra, intresamt, iaf de första 10 påsarna ;) bara 1000 kvar sen. Nä ska inte vara så negativ nu, ska vara glad att jag har jobbet! :D

Igår var jag och tränade på F&S med Madde. Å hej och hå vad det  gick., trodde jag skulle dö men det gick jätte bra :) Lite tröningsvärk här och där idag men det ger sig väl. Skönt att känna att man har gjort nåt :)  Och nu blir det en sväng till Grålle. Är grått och regnit ute så det kanske inte blir någon långtur direkt men ändå en sväng till stallet.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0