2/5 -07

Jag vet, är dålig på att skriva här men dagarna bara rusar, och tiden bara rusar iväg. Förstår ingenting! För ett år sen stod vi där, ny utgångna från Sötåsen och bara undrade vad fan som skulle hända. Precis för ett år sen gjorde jag min första dag på Bjertorp. Idag har vi satt majs, och så gräsklippning är klart. Jag slippe inte den, men Niklas satt på gräsklipparna idag, det är nog första gången. det lät så konstigt och rök då jag skulle starta och de va där så då kunde de ju titta på den.

Imorgon ska jag och rida en häst. Det är en som vill ha lite hjälp med sin totto så jag ska åka dit och kika. Får se hur det verkar. Väldigt fin häst och ägaren verkar trevlig. Vi får helt enkelt se.

Och nästa onsdag - torsdag ska jag till Mantorp. Kolla på Clas tröskor/traktorer med jobbet. kul med en liten utflykt.

Kladdkakan väntar ;)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0