YeEY

image31Ditt fullständiga namn: Helen Margareta Källgård
Vart föddes du: KSS, Skövde
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunt med ljusa slingor
Längd: 1,63
Favoritfärg som äldre: Blå!
Favoritfärg som barn: Blå, alltid blå!
Din första stora kärlek: Tom
Din nuvarande kärlek: Älskade Robban!
"Barndomsbästis": Ida
Umgås ni fortfarande: Springer på varndra nångång då och då
Din bästa vän idag: Robban så klart, och så Ida
Hur gammal var du när du lärde dig gå: 1 maybe
Vad är ditt största barndomsminne: Minns inte mycket, kasnke då Rikard föddes då jag var fyra. Eller alla gånger jag red som liten, eller då jag var i laggorn tillsammans med farfar.
Vart är du uppvuxen: Karleby, Mariestad
Vilket dagis gick du på: Jag gick aldrig på dagis. Mamma hade däemot dagbarn.
Vem var din största förebild som barn: Det var väl någon äldre, haha, vet inte
Vem är din största förebild idag: Mamma!
När fick du din första kyss/av vem: Rikdiga kyss var av Rasmus, annars var det väl när man var liten.. haha
Vad vill du bli när du blir stor: veterinär
Vad får dig att bli riktigt arg: Bråk med pappa, fast det är sällan nu.
Vad gör du om ett år:  Sitter i Oslo och pluggar veterinär
Vad vill du att dina barn ska heta: Ingen aning, det dröjer många år innan jag behöver tänka på det.
Vilket instrument vill du kunna spela: hm, gitarr och piano riktigt bra
Vad har du för ringsignal på din mobil: Nån snubbe som gnäller om att jag ska svara
Vad gör du på fredag kl. 19.00:  förhoppningsvis är jag hos Robban, annars ligger jag som nu däckad i influensa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0