What goes around comes arounD

Kännde mig för en stund riktigt pigg och kry, tänkte i min vildaste fantasi att nu, nu sticker jag till Robban iaf. Men acck, klockan var 23.45 och ingen normal människa med lite feber, hosta sätter sig i en bil och kör fem mil då det blåser halv storm ute och regnar.. Jag har huttat också för den delen, svin stark host medicin, blev helt ur i bollen av den. och inte hjälpte den heller.. så jag fick snällt traska in till mitt rum och ner i min säng alldeles ensam. Så illa kan det bli. Robban sitter med Chrille, de snackar väl skit och ölar kan jag tänka mig. Men jag älskar honom ändå. :p

Grämer mig lite över att vi inte kom iväg till Trollhättan. Och nästa helg är fullspikad så då hinner vi knappast, det är iof på lördagen där om vi orkar gå upp efter festandet på fredagen. Kanske kanske. Skrev ju min lista till och med..

Satt och kikade på lite frisyrer här förut, försökte hitta nåt riktigt snyggt som jag skulle kunna passa i, är lite trött på mitt vildvuxna just nu, men jag vill ha luggen lite längre. Men sedan tänkte jag att det är lättast att ringa in till Elisabeht och be henne göra något kul. Litar på henne, det brukar alltid bli bra det hon gör .) Ska ringa på måndag! Eller gå dit...

Ja ni märker ju hur kul jag har det då jag är sjuk. haha, ser ju bara på vilka seriösa inlägg det leder till. haha. å en sak till, ser verkligen fram emot nästa fredag, jag hoppas verkligen den festen blir lika bra som jag hoppas! .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0