TRETTONDE

image30


Jag säger ju det. det är vår!

Idag då. kom upp alldeles för sent igentligen, borde inte sova så länge som jag gjorde, men drömde mardörm och tyckte synd om mig själv så jag låg kvar en liten stund till. Det var en fruktansvärd dröm, ich! Sedan studade jag lite religion. ska skriva religionsprov på fredag, fredag förmiddag. Får se hur det går. Känner mig rätt lungn inför det. Har hela två dar på mig ju och det börjar fastna i huvve på mig. Och Pers prov brukar inte vara allt för krångliga. Så det ska nog gå bra.

Sedan i eftermiddag blev det lite träning med Totte. Förstår inte riktigt vad som flugit i honom. Först är han så förbaskat sur i stallet men det är ju för han fäller, ok, får ge honom lite mer B-vitamin.. eller rättare sagt börja med det igen. Men sen då, gjorde flyttningar på volten och då han gick ur dem så fattade jag galopp, tycker det är rätt bra för då har jag ett stöd (om han gjör flyttningen ordentligt) men iaf så galopperade han och helt plödligt var det som "Nää, jag orkar inte mer nu!" Så brukar han inte göra, han brukar bocka och spara bakut då han talar om att han inte orkar mer, idag var det bara Nä... nu stannar jag. Öö.. Jaja, bäst gick det för en gågn skull i höger galoppen, där gjorde han några ökningar och minskade rikitgt fint sen. men inte i vänster som han brukar vara bäst på. Men, men, det ger sig väl, han behöver lite mer kondis bara. Gav han lite betfor idag ;)

Sedan hem igen, kikade på nya Wallander. Åå jag belv så besviken! Detta var verkligen den rörigaste av dem och slutade INTE som jag ville. Huu..
Iväg sent om side till gympan iaf. Har precis kommit därifrån och duchat. ska äta nu.. sedan åka till Skövde och hämta "tanterna" som jag körde dit igår.. :p

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0